OVERSTROMING!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tessa Gruijs - WaarBenJij.nu OVERSTROMING!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tessa Gruijs - WaarBenJij.nu

OVERSTROMING!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Dag 21, 9 oktober 2008
We zijn overstroomt!!!
Na school was ik zo moe dat ik lekker in de hangmat was gaan liggen. Ik was in slaap gevallen, toen ik opeens wakker schrok van de deur die dicht knalde. Het was hard gaan waaien, echt dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Daarna begon het te storten van de regen, we konden elkaar bijna niet meer verstaan zo hard regende het. En onweer, 1 klap was zooo hard het leek wel in de straat in te slaan. Gelukkig is dat niet gebeurd, we hebben nog steeds stroom.
Even terugkomen op het overstromen, ik was even buiten gaan zitten omdat het zo lekker koel aan het worden was. Toen ik opeens van binnen Celine hoorde roepen: ieuhh allemaal water!! Wat bleek het loopt hier een beetje schuin en omdat de wind op onze buitenserre stond is het daar naar binnen geregend, dat water liep nu de huiskamer binnen. We hebben meteen de trekker gepakt en heel veel handdoeken, zo veel mogelijk water weer naar buiten geveegd en een barricade van handdoeken gemaakt. Gelukkig is het daarbij gebleven en is er niet meer water binnen gekomen. Toen de regen gestopt was zijn we voor de deur foto’s gaan maken want de hele straat stond blank. Er kwam net een auto aan zodat je goed kunt zien hoe erg het was.
Dat was weer een nieuw verhaal, je maakt nog wat mee hier in de tropen.


  • 11 Oktober 2008 - 09:05

    Ria:

    het heeft wel wat ,he,hangen in je hangmat en dan overvallen worden door de regen.je bent nu vast ook heel goed in dweilen.altijd handig.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Weer thuis!

26 April 2009

Afscheidsetentjes

05 Maart 2009

Afscheid stage

05 Maart 2009

Galibi

05 Maart 2009

Dierentuin
Tessa

Actief sinds 04 Sept. 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 22210

Voorgaande reizen:

19 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: